sobota, 27 maja 2017

BLACK BEAUTY I KIERMASZ

Pewnie się zastanawiacie kim jest owa tajemnicza czarna piękność z tytułu, ale o tym za chwilę. 

Na początek sprawy konkretne, czyli KIERMASZ WYMIENNY.  Idea powstała w kwietniu, ale nie był to chyba najlepszy czas, bo święta itp. Wracam więc do pomysłu powymieniania się rzeczami zalegającymi nam w domu, nie używanymi, a w dobrym stanie i mogącymi się przydać komuś innemu. Porządki po szafach, kredensach i zakamarkach też się na pewno przydadzą. Przy poprzedniej próbie kiermaszowej udało mi się uszczęśliwić Opakowaną pięknym kilimkiem ręcznie tkanym a Ewę2 cukierniczką z kurą:)) Wiem, że Orszulka była zainteresowana ślicznymi koszyczkami do szklanek od Mariji, ale nie wiem, czy transakcja doszła do skutku. 

Zachęcam bardzo do udziału w kiermaszu, fajnie wiedzieć, że nasze rzeczy sprawiły komuś przyjemność  , a i wolne miejsce w domu nie do pogardzenia. Proszę więc bardzo o przysyłanie zdjęć przedmiotów wystawionych na kiermasz na adres mailowy : mikatropik@gmail.com w terminie do PIĄTKU  2 CZERWCA !  Po otrzymaniu ofert zrobię wpis przedstawiający towarek i będziemy czekać na chętnych. Mam nadzieję, że się zgłoszą!!! 

A na zachętę ofiarowany przez Kasię Alzacką śliczny kilimko-bieżnik:




NURKUJCIE WIĘC PO SZAFACH , WYCIĄGAJCIE ZAPOMNIANE SKARBY I PRZYSYŁAJCIE FOTKI DO ZAKĄTKA!!!!


A teraz pokażę wam tajemniczą Czarną Piękność, da dam!!!!




Czarnej towarzyszą: Różowa Pierzasta i Żółta Pierzasta:)



A wszystkie te cuda zawdzięczam kochanej Elżbiecie J, od której dostałam je w prezencie. Bardzo, bardzo dziękuję i napatrzeć się nie mogę!!!! 

38 komentarzy:

  1. Ciężko ,ciężko z tą wymianą, ja serio nie mam co wymieniać!
    Tulipany śliczne,szczególnie ten black mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę wynosić z kuchni wszystko, więc chyba coś znajdę. Dobrze by było gdyby Kurki napisały na co są chętne, może wtedy łatwiej by się szukało. Czarna piękność niezwykła, jeszcze takiej na żywo nie widziałam. Widziałam za to czarne petunie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kiedy remont zaczynasz? Też widziałam czarne petunie, ale jakoś mnie nie zachwyciły, a te tulipany tak. Szczególnie przy ostrym słońcu wyglądają efektownie.

      Usuń
    2. Mam czarną petunię ( surfinię), śliczna jest :)), tzn. mam nadzieję, że jeszcze ją mam, bo właśnie przeszła ostra burza, a kwiatki w donicach na działce...:/
      Miko, Twój czarny tuli-panek i te pierzaste wyjątkowo urodziwe są :) Takich jeszcze nie miałam.

      Usuń
    3. Aaa, i mam zdjęcia 3 przedmiotów na kiermasz, ale mam kłopoty z komputerem i nie wiem, czy uda mi się je wysłać.
      Komputer ładuje, ładuje i wysłać nie może. Dzisiejszy komentarz do Kurnika słałam chyba z godzinę :(

      Usuń
  3. piękna czarna dama i te dwie jej towarzyszki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarne tulipany były w naszym ogrodzie botanicznym, a na klombie koło pomnika Kopernika, były czarne hiacynty i one były naprawdę czarne, na zdjęciach wychodziły jaśniejsze niż w naturze :) Twoje tulipany oczywiście cud mniut malina :)
    Koszyczki oczywiście Orszulce wysłałam :)
    Mika, we Wrocławiu powstało Muzeum Teatru im H.Tomaszewskiego. U mnie odnośny pościk ;)
    http://echmarychachacotyrobisz.blogspot.com/2017/05/teatr-zaprasza-do-muzeum_25.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Orszulka dostała koszyczki:)
      Dzięki za informację o muzeum, poczytam.

      Usuń
    2. Koszyczki śliczne, upiększają moja polsko orszulkowa kuchnie :)

      Usuń
  5. obawiam sie, ze mi chyba minie kiermaszyk. wszystko przez slubo-wesele i przemieszczanie sie w te i nazad... ale bede napierac na nastepna edycje. no bo w sumie sumarumie, to ja mam materialy na wydanie, hrehreher, tez zwalone na kupe w moim pokoju, a z tzw drobiazgow to musze odczekac na odpowiedni nastroj badz myszy, kiedy dostane furii i bede wywalac.

    Mika - kilim od Ciebie poszedl do pralni, odcielam rodowod i doszyje pozniej - pozniej (NIE zgubilam iNIE zapodzialam, rhehe), bo musze odrobinke zacerowac, tam gdzie myszki zagryzly nie tylko fredzelki ale doszly do pierwszych rzedow kilimka. Polozylam do na wierzch dywanika - sztywne ohydztwo w sypialni. Rozmiarem pasuje swietnie - tamto pode spodem wystaje na z pol centymetra, ale wielce sie przydawa, bo kilimek przylega don i nie jezdzi ani nie faluje, a wyglada BOSKO.

    Moi Rodzice zagniezdzili sie na Biskupinie we Wroc. w 1954roku. Ogrod sliczny, taras z dwoma jakby stopniami dokola, nie opadajacy , a wlasnie stopnie, obrzezone duzymi plaskimi kamieniami. Pomijam, ze tam dywanowe skalniaki rosly, ktore zawsze dywanem nazywalam, ale na obrzezu samego tarasu do siedzenia rosly floksy i bylo cudnie, to na srodkowym "stopniu" rosl jeden tulipan. I byl czarny , jak Twoj. Ludzie rozni twierdza, ze cebulki tulipanow trzeba wymieniac co prae sezonow...A ten zcarny tulipan kwitl jeszcze jak wyjezdzlam z Polski w 1979roku. wiem, z epotem szlag go trafil, bo nowe rzady weszly do domu i juz nic nigdy nie bylo takie samo. I taras zostal zmieniony na inny taras i w ogole... Mam nadzieje, ze ten czarny tulipan to kuzyn tego mojego i bedzie kwitl co roku do konca swiata i dluzej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O żesz te świnie parszywe, nie zauważyłam, że nadgryzły dalej!!! Przepraszam cię bardzo. Uwielbiam te rodowody na kilimkach, fajnie wiedzieć, kto go wykonał i kiedy.
      Myślę, że moje czarne piękności to kuzynki twojego, nie ma innej opcji:) Ależ musiało być pięknie na twoich tarasach wśród floksów...

      Usuń
  6. Aaa co ja widzę,Miko bardzo się cieszę,że tulipanki przypadły Ci do gustu i dzięki za zdjęcia,miło mi bardzo,dziękuję:))
    Jeśli mogę,przekwitłe czubki tulipanów pourywaj żeby nie zawiązywały nasion,a rosły w cebulki.
    W tyle to biała piwonia? ma pąki...
    Co do kiermaszu,coś bym wyszukała,ale troszkę później na razie będę podglądać co wystawiają Dziewczyny.
    U mnie dziś bajeczna pogoda w sam raz na leniuchowanie w ogrodzie,bo jak do tej pory z powodu zimnej aury nie było zbyt wiele okazji na posiedzenie więc dzisiaj w planie,leżakowanie.
    Tobie również życzę ciepłej i pięknej niedzieli♥
    Serdecznie pozdrawiam i dziękuję:))




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja raz jeszcze dziękuję za te cuda i cały wysiłek związany z ich dostarczeniem. Na piwonii 5 pączków:))))))) O tych łebkach tulipanów wiem, jutro będziemy urywać.
      U mnie też pogoda cudo, pogrzałam się na słoneczku nareszcie. Uściski!!!

      Usuń
  7. Do 2-go pewnie nie dam rady, ale w końcu się zabiorę za porządne porządki i wtedy .... ;)
    Tulipany fajne są :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidia, koniecznie się zabierz! Czekam:)
      Tulipany są boskie...

      Usuń
  8. Mika, no mialabym cos ale chyba zrobi€ tak, przytacham kilka rzeczy w walizie i moze wtedy znajdziemy chetna Kurencje. Ale opis dostarcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko żeby nie za ciężkie były te rzeczy.

      Usuń
  9. Sliczne tulipanki:)U nas juz sladu po tulipanach nie ma, ale to nie Tatry, tylko jakas riwiera bez morza;)
    Sciskam Mika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To te tulipany od Elżbiety zakwitły później, były sadzone na jesieni. Moje stałe tulipanki też już dawno przekwitły.
      Buziaki!!!

      Usuń
  10. Witaj Miko, tulipany bardzo ładne, a czarny wyjątkowy i wydaje się być bardzo trwały. Znam kolor z ogródka mojej mamy. Był przez kilka lat ale chyba nornice się do niego dobraly bo zniknął. Obecnie została jedna rodzinka czerwonych która na już również że 30 lat bo pamiętam ja od zawsze.
    Na kiermasz to mam mój ślubny prezent. Leży sobie na szafie od trzech lat. To zestaw filiżanek że spodeczkami w ozdobnym okrągłym pudełku. Nie używany i pewnie może na tej szafie przelezec i 30 lat bo gust mnie się nie zmieni i go nie użyje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na grafikę w stylu Muchy a to nie mój styl.

      Usuń
    2. Dzięki Kocie za serwis. Wyślij tylko zdjęcie na maila, to go zaraz pokażemy.
      Pozdrawiam!!!

      Usuń
  11. Mikuś, zostawiłam dla Ciebie wiadomość w Kurniku ( przedostatni post:Matylda) i tutaj, trochę wyżej.
    Przeczytaj, proszę.
    Nie wiem, co się dzieje? Coś nie tak...? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomość u Hany przeczytałam, cieszę się, że masz w perspektywie fajny prezent:)) A u góry przeoczyłam:))
      Zęba jedynkę już posiadam, natomiast dla wyrównania problemów w drodze powrotnej od dentysty strzeliło mi kółko od wózka elektrycznego...

      Usuń
    2. Czyli zawsze coś, jak nie urok, to kółko :))
      Ząbka zazdroszczę, bo u mnie nadal luka i chyba nie tak prędko to się zmieni :( Do pani, do której chciałam się dostać, są zapisy i czeka się 3 miesiące. A tu u mnie to nie chcę, mam złe doświadczenia.
      Idę powalczyć z wysyłaniem zdjęć. Mika, słać? :)

      Usuń
    3. No pewno, że słać!!!!

      Usuń
  12. Mikus, tulipanki Twoje ogródkowe śliczne, ciekawa jestem czy Twój jaśmin już zakwitł, bo w UK już kwitną i roznoszą swój zapach, mój nos dziś kilkakrotnie został zanurzony w jasminowych kwiatach. Za pare dni będę w kraju to poszperam i wyślę Ci zdjęcia tego, co chce oddać, może komuś się spodoba ? 😊 Tule mocno kochana ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orszulko, jaśminowi jeszcze daleko do kwitnienia, ma dopiero malutkie pączki. Teraz kwitnie bez, biały już przekwita a fioletowy w środku kwitnienia. A czarne tulipanki kwitną już 3 tygodnie!!!!
      Czekam na zdjęcia!
      Nie przyjedziecie do Z w tym roku?
      Uściski!

      Usuń
    2. Za to ja chyba przyjadę:)

      Usuń
    3. No to ja się bardzo cieszę!!!!

      Usuń
    4. Mikus, w tym roku niestety nie możemy... Były takie plany jednak Robert otrzymał bardzo duży projekt do wykonania i trzeba się z tego wywiązać do końca sierpnia. Może sama spontanicznie wsiądę w auto i przyjadę na 2-3 dni. Bartek nie chce już z nami jeździć, ma swoje polskie towarzystwo i plany z nim związane ;) Piętnastolatek ... Tule mocno kochana ❤️

      Usuń
  13. Właśnie... Kiedy ten post?
    Mikaaaaa! Bo będę Cie tak budzić i zobaczysz:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie budzić, ja mniej więcej wtedy zasypiam... Post niedługo:))

      Usuń